Sinnesjukt beteénde

Strax innan 12 idag så körde jag en sån där sista hets timme ungefär. Spydde upp allt och hoppade in i duschen och skrubbade av mig allt äckel, rakade benen och när jag kom ut så målade jag naglarna o sådär. Allt för att jag skulle känna mig så fräsch som möjligt.

Spegeln visade då istället en ren tjockis med smutsig insida.. sanningen går inte att komma ifrån!


Sprang ner till gymmet och förnyade mitt gymkort som gick ut igår, har tränat på tok för lite den här veckan.. usch vill inte ens tänka på det.

Träningen blev: Ih promenad
1 step pass
1 Medel pass


Får känna mig nöjd med det helt enkelt, magen är fortfarande uppsvälld men har tryckt i mig dulcolax så det står härliga till (eller nåt)

Imorgon blir det FASTA!

Kommentarer
Postat av: a

åh fyfan vad jag ville träna idag. varit en äcklig(are) tjej hela helgen :( men nästa vecka kör vi!!

2011-11-20 @ 21:04:41
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: R

sv: Ja! Verkligen! Tror också att det kan vara jätteroligt om man har någon som kan förklara och visa ordentligt. Hon stod mest och skrek och visade knappt hälften av stegen. :( Har velat prova det länge men det har alltid varit fel tider.. Men kommer aldrig gå på det på mitt gym igen, usch!

2011-11-20 @ 22:12:07
URL: http://thebeautyinugly.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Åh tack vad skönt att du ger lite hopp. Jag håller på att gå under. Känner ingenting nu men lär ju göra det när jag börjar igen. Men du och jag verkar ju ha ungefär samma typ av träning så hoppas att det funkar för mig också. =)

2011-11-21 @ 00:03:55
URL: http://emptyisspure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0