Nej Tack! Det vi alla borde säga lite oftare

Värsta bästa grejen inträffade nyss. HAHA!! Jag sa nej tack när mormor skulle bjuda mig på fika.
Tog istället bara ett glas vatten. Är jag grym eller vad?

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. helst av allt vill jag bara bädda ner mig och vakna upp tills imon.
Jag fryser också..

Man kanske skulle bädda ner sig med en bok, fast jag orkar inte läsa...

Man kanske skulle dra och träna, fast min kropp skriker nej...

Man kanske skulle kolla klart på hela andra delen av diselråttor och sjömansmöss, HAHA


Jag tänkte att jag borde ha fått lite mer energi efter att jag faktiskt åt en macka OCH godis igår, men min kropp svarar precis som om jag skull ha fastat i 2 dygn, visserligen var det ju snart 24 timmar sedan jag åt den där skiten.. men ändå.


Har tid hos psykologen kl 18.00 idag. Orkar inte med den där kärringjäveln en gång till... vafan ska jag göra?
Vi får väl se vad vi snackar om idag.




Kommentarer
Postat av: Little J

Oj, strongt! Min mormor hade tjatat i all oändlighet tills jag ätit det där förbannade fikat!

Bra jobbat :)



Ja visst är det! Hoppas verkligen det.. Har ätit frukost än så länge bara.. Dricker vatten nu..



Men du, 24 timmar är mycket! Så du behöver äta nått om du ska orka skulle jag tro :)<3

2011-11-17 @ 14:57:55
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: a

usch, varför måste vi känna så såhär just nu båda två? vi får helt enkelt peppa varandra jättemycket nästa vecka. dubbelpass varje dag typ, haha. nej men skämt åsido. bra att du tackade nej! jag ska börja tacka nej oftare. har du börjat läsa boken? jag har läst typ halva. längtar iaf till nästa vecka så att jag får träffa dig massa igen <3

2011-11-17 @ 19:06:16
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Tack! :D

Hihi, Diselråttor och Sjömansmöss! :D

2011-11-17 @ 20:38:49
URL: http://blifintsmal.blogspot.com/
Postat av: Hailie

Bra gjort att tacka nej!

Haha åh dieselråttor och sjömansmöss! :D

2011-11-18 @ 11:44:38
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0