06.48



godmorgon...eller nåt.

Fattar inte varför jag är vaken såhär tidigt när jag somnade vid halv två inatt. Jag orkar inte, varför kan inte jag också bara få sova? Jag vill sova!!

Aja, idag står kurs på schemat mellan 09.00-13.00 (med inplanerad fika) hatar när man hamnar i såna situationer. Men tror bara att det är en vanlig fralla i alla fall ( säkert dränkt i smör och ost..) jag tror jag ska äta den i alla fall! eller aah, det beror ju på. Äsch!

Har fått ett blåmärke på mitt höftben bara för att vi ligger på golvet på träningen.. ajj!

Funderar på om jag ska köra ett medelpass vid 15.00 sen. Jag älskar den ledarens pass. Jag blir så glad av alla låtar som hon valt och så ler hon sig verkligen igenom hela passet och det känns så jäkla bra efter det.

Sen blir det nog presentletning med pappsen, plugg och sedan en "fika" med A och en massa snack. Det verkaar bli en fullspäckad dag.

Tänker på dig idag A. Lycka till <3

Kommentarer
Postat av: Loivsa

Jo jag vet att det är svårt, för det var bara två månader sedan jag inte kunde äta mat själv, alltså jag åt hellre yoghurt eller något sånt, och åt för lite men tänkte att det var så man skulle äta, och tänkte att JAG klarar det, men det gjorde/gör jag inte. Och det är jätte jätte svårt att äta 6 normala mål om dagen utan hjälp! Men kämpa på och försök lägga på lite iallafall :)

2011-11-03 @ 07:18:17
URL: http://loivsa.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Älskar din blogg, du inspirerar mig verkligen:)



en fråga bara:) Hur gammal e du?

Kram

2011-11-03 @ 11:29:20
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0