Smal? nejnejnej Jag är äckligt jävla FET!

Kom nyss hem efter att ha varit en sväng hos pappsen. Kände att jag behövde hälsa på honom lite också, dte var så länge sen.

Han hade köpt hem rostat bröd (som jag förövrigt har dille på just nu) och han hade bullar glass och en massa gott. Det lixom inbjöd till att äta upp allt. som att en hets stod på lur. Men jag klarade det. Jag tänkte flera gånger att maten inte skulle kontrollera mig hela tiden..

Jag: Jag tror jag ska äta rostat bröd. (vad fan tänkte jag på)
Pappa: Jag gör det, det behöver du

Jag kommer sedan tillbaka med en kopp te.

Pappa: Vad det gott med rostat bröd?
Jag: nee jag tog inget
Pappa: av allt gott vi har så kommer du in med en kopp te... och sen fick jag en hel genomgång av pappa.

Vad man ska äta, hur kroppen mår om man inte äter. Att jag har mycket som jag måste orka med.. ÄT osvosv. Med slutet. Det skulle ju inte skada att lägga på sig ett par kilon.

Hallå jag är ju inte ens smal. Jag har flera valkar att ta av. usch. Både idag och igår har kroppen fått gnaga på valkar och det kan den fortsätta med...punkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0