Dagen...



Jag kan absolut inte skryta om dagen om man säger så, jag var duktig till en början men sen så sprack det lite för mig där. Men som jag sa så skulle jag äta lite vad jag ville idag men fan inte för typ 2500kcal, okej jag har dragit upp på det lite eftersom jag inte vet riktigt hur mycket jag åt av vissa saker och JA jag har spytt nu på eftermiddagen två gånger och fick väl upp ganska mycket, när jag gick ut från toan så hade mamma kommit hem. SHIT hörde hon? men som tur var gjorde hon inte det.

Får försöka hålla igen litegrann de kommande dagarna, har jag tur så kommer jag ändå inte över antalet kalorier jag bestämt att jag får äta på en vecka, men det kommer bli tufft.


Drog ner och tränade en stund nu på kvällen, kom nyligen hem och har precis duschat.

1h på crosstrainern, 15 jogging och 15 min pw

när jag fettat mig brukar jag tycka att hela dagen är förstörd så om jag ska vara nöjd med någt idag så är dte nog att jag tog mig ner och tränade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0