Ångest



Jag åt igår.. och inte så jävla lite heller. Jag tror jag ska döö. eller jag trodde det igår i alla fall. ville sätta fingrarna i halsen och spy, men har lovat mig själv att inte göra det. Nu sitter jag här mitt i natten och kan inte sova eller rättare sagt så vaknade jag för ca 1 timma sen och har inte kunnat sova sen dess trots att jag inte somnade förens vid 12 ungefär. FYFAN vad jag har hatat mig själv den här veckan. USCH säger jag bara. Det har varit så mycket samtidigt som det inte har varit något alls.

Jag hatar mättnadskänslan, den trängde sig på igår efter mindre mat än vad den brukar och jag mådde så fruktansvärt dåligt. Jag ville bara bli av med allt. Då fattar jag inte vad fan jag håller på med. Det är bara mitt eget fel, så vad fan gör jag sådär för. ska i alla fall inte äta nåt mer nu förens på lördag då vi ska ut och festa så då blir det nog någon cider och nån drink. vet inte hur mycket man tål utan någon mat? men får väl se

- jag kanske hinner träna idag igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0