16 februari

Jag somnade inte förrens vid halv 6 ungefär, tänkte dra ut på en springtur då men gav det ett försökt till att sova, då somnade jag.
Har verkligen inte gjort något vettigt idag. Jag gick upp vid halv ett och bytte bara plats och satte på tvn istället. Usch, jag borde röra på mig mer men orkar inte göra det.
Ska strx dra ner till köket och fixa ihop middag till familjen igen. Idag blir det wokgrönsaker med nudlar och lövbiff. Det är i alla fall helt okej mat att äta, man kan ju räkna bort nudlarna såklart.
 Men ska inte äta ändå. Jag ska fasta idag oxå. det är planen i alla fall och skulle jag mot förmodan äta så är det max 300 kalorier idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0