Tips!

Godmorgon!

Vaknade för ett tag sen och gick direkt ner till källan för att cykla en timma på träningscykeln.

Egentligen skulle jag och en kompis gå på spinning idag klockan 12 men eftersom hon aldrig svarade på mina mess så sket det sig, dessutom är det ju underbart fint väder ute idag så istället kan jag ligga ute och sola vid den tiden och ändå inte få dåligt samvete eftersom jag redan cyklat.

Åt frukost i solen sen och läste ut boken  en shopaholics bekännelser en underhållande bok faktiskt.

testade en ny yoghurt idag, yoggi mini med 0.1% fett, körde på blåbärs smaken och den smakade fantastiskt gott och det är bara 35kcal/100g den borde ni testa faktiskt!!!


Jag undrar hur många som börjar med nya tag nu när det är 1 augusti (lite deppigt) och dessutom måndag.
Jag kan ärligt säga att jag är en av dem.. NU KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: A

Såklart att man börjar med nytt när det både är ny månad och ny vecka :) Det känns verkligen speciellt med det ^^

2011-08-01 @ 16:58:18
URL: http://tramsigheter.wordpress.com
Postat av: A

Såklart att man börjar med nytt när det både är ny månad och ny vecka :) Det känns verkligen speciellt med det ^^

2011-08-01 @ 16:58:49
URL: http://tramsigheter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0