Ska jag eller ska jag inte? Jag ska!

Ikväll jobbar jag, är inte alls speciellt sugen faktiskt för jag är så himla seg. Men man kanske blir det när vädret är så ruskigt dåligt. Det har regnat och varit grått här hela dagen. TRÅK!

Funderar på om jag ska dra ut på en promenad, har bara några små problem... var ute en sväng i morse och mina skor läckte in så dem är fortfarande blöta och gosiga och sen har jag druckit så mycket vatten hela dagen så jag springer på toa hela tiden och det är jobbigt om man skulle behöva toalett akut när man är ute och går..

Njaa har ju bara varit ute i 25 minuter idag så jag ska nog ta och pallra mig ut minst 35 min till

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0