Löördag




Provet är över och efter det fixade jag lite ärenden och nu är jag hemma i "min" lägenhet. Så underbart.

I korridorena på högskolan på rasterna vart det godis överallt. Det värsta var ju två tjejer som satt och tuggade på 200 gram marabou VAR.  visst kan jag också råka käka så mycket ibland men jag skulle aldrig våga göra det bland folk.

Klarar man inte en provdag utan godis eller? Alla kommer jämt med stora matsäckar som om man skulle svälta ihjäl på dem timmarna som man skriver, jag menar man tar ju inte med sig matsäck till skolan annars typ. Neeh det har aldrig varit något för mig.

Jag och min syrra var nog dem enda som åt frukt i pauserna, åt inte ens en hel frukt utan delade upp ett äpple på två pauser (hehe)

Fast när jag handlade idag och tittade ner i korgen och såg mina äpplen, morötter, lättfil och cola light så slängde jag även ner en viktväktargodispåse ska faktiskt knapra lite på den ikväll, eller vafan jag kommer käka hela. men det är så mycket bättre än vad jag brukar göra så idag kommer jag tycka att det är ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0