Godmorgon

Jaa vafan jag säger godmorgon och missar ännu en dag i skolan bara för att jag försov mig. Ingenting kan jag. LAT är vad jag är tydligen, ligger hellre under täcket och gosar hela dagen. usch för sånt..
Tur att jag slutar vid 10 typ, fast det är ändå inte ok!
Får väl göra något bra av dagen så att jag får ut något av den i alla fall.

Sitter och käkar frukost/lunch (brunch) bestående av citronvatten, 1/2 äpple och 1 dl lättfil jordgubbsmak ( så himla god)

Fast det skiljer sig kalorimässigt från vanlig lättfil med 15 kalorier/1dl. Säger jag som ska försöka sluta räkna kalorier just nu. Känns förjävla skönt att jag inte har någon våg i alla fall.

Btw: Nästa gång ska jag vara så mycket snyggare i bikini!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0