After lunch

Jag stannade faktiskt kvar i skolan idag och pratade med mina klasskompisar i ett antal timmar i väntan på nästa lektion. Som tur var så kände dem sig hungruga redan vid 9 så dem köpte mackor, yoghurt, juice och choklad... ja säg vad dem inte köpte (hehe) men det gjorde att dem inte var hungriga sen så jag slapp bortförklara mig idag!

Men nu är jag hemma och har precis druckit upp dagens andra proteindrink, mixade ut den lite så att det blev ännu färre kalorier i, typsikt mig när jag väl bestämt mig..

Föresten, har läst ett par bloggar där dem skriver att dem tröck i sig massa piller, eller att dem tröck i sig mat eller liknande, snälla det heter inte tröck eller tröckte, det heter tryckte i mig. ( så har vi löst det också)

Det är fint väder idag, resulterar i en glad (mitt namn) okejokej, Jag heter ääh en annan gång. 
funderar på att dra på mig inlinsen och köra en sväng, problemet är bara att det är så mycket kullar och grejer här och jag är inte helt bra på att stanna. Jaja  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0