- 0.3kg



Har inte sovit bra idag inatt heller, usch vd jag blir trött på det här..

Vågen visar minus idag igen 0.3kg, känns super.

Jag hoppas verkligen att jag kan hålla den vikten eller bara gå ner i vikt nu i spanien.. känns tvärtom ibland nämligen och jag orkar verkligen inte att gå upp allt igen, alla dessamånader när jag försökt gå ner, minskat intaget och svält mig har liksom varit helt i onödan om jag bara fortsätter att gå upp nu.. TÄNK efter tack!

Klockan 03.00 går vi upp inatt för att åka till landvetter och ta flyget mot gran canaria.

Åh vad jag ska bli brun, jag älskar verkligen solen, blir så jäklans glad. Fast å andra sidan har jag hört att det ska vara superfint väder här hemma hela veckan.. hoppas att det gäller oss också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0