Morgon funderingar

Godmorgon!

Skulle det inte vara fint väder idag? Aja det kanske kommer.

Igår när jag la mig i sängen så hade jag så otroligt ont vid hjärtat, det högg till varje gång jag bara ändrade position i sängen eller när jag andades in riktigt djupt. Ja ont gjorde det i alla fall. Aj! Läskigt! Har aldrig gjort så ont innan.

Just nu sitter jag i sängen och har precis druckit upp mitt morgonkaffe. Funderar på att försöka dricka shakes den här veckan, kommer bli svårt, men vet ni vad..? jag har faktiskt tröttnat på kesella. Har förätit mig på det tror jag. Skulle nog fortfarande gilla, kvarg  med kakao, sötningsmedel och jordnötsmör. Men har en tendens att ta för mycket jordnötsmör så därför struntade jag i att köpa hem det.

Funderar lite på dagens träning också, vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den, hade planerat efter fint väder. Men om det tänker envisas med att vara grått ute så kan jag ju lika gärna köra mitt favoritspinpass kl 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0