-0,4kg

När jag vaknade imorse gick jag upp och tog en dusch innan jag bäddade ner mig igen med en kopp kaffe och ett glas fun light.

Det är dag två på min fasta idag.
Det var väldigt länge sedan jag fastade faktiskt. Har glömt bort hur skönt det är att slippa planera, få ångest över hur mycket man tar och vad man ska äta hela tiden. Men nu är det bara stopp liksom. Det finns inget att planera och det känns så befriande.

Men som sagt så känner jag ju mig själv och tvivlar starkt på att jag kommer klara det här under någon längre tid.. tänk om jag skulle faila idag liksom.. ne men man vet ju aldrig.

Samtidigt blir jag så ledsen över att jag inte bara kan bestämma mig och följa det. Varför kan jag inte tro på att jag ska klara det. För om inte jag tror på mig själv så kan ju ingen annan göra det heller..

Så vad händer idag? Jag har tackat nej till en lunch med mamma och syster, ett poäng till mig? sen väntar jag på att en kompis ska sluta jobba så att jag kan träffa henne. Det var så sjukt länge sen jag träffade henne så det ska bli kul          ( laddar upp med massa tuggummin ) ne men det är alltid bra att ha med sig. Då påminns man ju om att inte stoppa något annat i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0