En sen morgon

Shit vad sent jag vaknar nu för tiden. Det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp för jag kan aldrig somna på kvällarna ändå, så då kan jag ju lika gärna sova längre på dagen. winwin!
 
Idag är det slappardag som vanligt varvat med träning såklart, och imorgon ska jag träffa en vän.
Vi har funderat länge på att åka iväg till nån sån där jordgubbsplockning. Men fårse hur det blir. Det blir mysdag i alla fall, har inte träffat henne på evigheter.
 
Tips: om ni inte orkar gå ut och gå eller träna jätteintensivt så kan man alltid sätta på favoritserien och gå på stället. bränner kanske inte supermycket men något är mer än inget eller hur?!
 

Kommentarer
Postat av: Dedde

Sv; hah gullig du är, tack :))

2012-07-12 @ 18:16:56
URL: http://deds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0