Thin is a skill


Dör lite på den här bilden...dreglar


Okej, den här headern är sååååå inte mig inser jag nu. Jag behöver något mörkare tror jag.. Fast bakgrunden passar rätt bra in på hur jag ser ut om man tänker sig formen på en gris till den..

Nyårslöften behöver vi inte ens tala om för jag bryter såna innan jag ens hinner sätta dem (hehe)

Men gott nytt år till alla er och jag hoppas verkligen att era nyårslöften går toppen


Jag har i alla fall kommit in i en lite bättre period nu känns det som. Hoppas verkligen att det håller nu bara. Däremot måste jag säga att jag har varit otroligt lat dem senaste dagarna. Hela söndagen och måndagen låg jag i sängen och gick inte ens längre än till toaletten. Fastade även dem dagarna. Gårdagen var lite besvärligare angående maten.. satt gråtandes över en hink och spydde men vågen visade ändå ett helt kilo ner tills idag så jag kan inte klaga såhär i efterhand.
Idag åt jag makrill med keso och grönsaker för sammanlagt 140kcal och asså jag får verkligen ångest om det inte är typ yoghurt eller något sånt. Men jag åt i alla fall upp det och det tog typ 2 timmar.. Brukar verkligen aldrig behålla "tuggmat" men jag hade varit sugen på makrill hela natten, TJOCKIS så det fick bli det.


Jag fick ett sånt lustigt cravings idag. Skulle köpa en pepsi max och kom även ut med en paprika. Var så sjukt sugen på paprika att det inte var sant. Paprika liksom, wtf. Jaja nu är jag nöjd i alla fall och tänker sticka ner till friskis strax för ett medel pass med en bra tränare. Måste bli bättre med träningen nu. Kommer bli piggare med tiden då också.

Kommentarer
Postat av: S

Brukar inte heller sätta nyårslöften, jag har redan mitt löfte från i somras :)



Haha jag brukar också ha konstiga cravings! Igår var det senap, enbart :P

2012-01-04 @ 20:34:16
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: mjts

Tycker den nya designen var jättefin! :)

2012-01-04 @ 23:18:20
URL: http://myjourneytoskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0