I am actually better now



Hej på er.. Nu har jag lyckats ta mig samman här och försökt få saker och ting att falla på plats.
Men nu är det dags att skärpa till sig. Jag menar, i höstas när jag körde på rejält med träningen och träffade mitt älskade hallon flera gånger i veckan så kände jag mig så himla mycket bättre. Dessutom så gick det bättre med vikt och mat också och jag kunde hantera allt lite lättare.

Så nu tänker jag försöka klara av det här igen. Kunde inte sova inatt och drog iväg till gymmet kl 07.00 imorse och körde på en timma innan jag drog mig hemåt igen. Då gör det helt enkelt inget att jag inte somnade, blir förmodligen lättare ikväll. Ska dessutom ner på ett pass senare i eftermiddag också.

Syrran och jag snackade lite framtidsplaner igår. Det var tal om både London, Thailand, New York och Australien. Är så sugen på att göra något annat, men jag har så himla svårt att se framtiden när det enda jag egentligen bryr mig om just nu är att träna och bli smal.. jaja någongång upplever väl även jag något nytt.. eller?



Kommentarer
Postat av: kate

när du är på gymmet, vad tränar du då ?

2012-01-14 @ 20:05:43
URL: http://kateie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0