Vad som verkligen stör mig

Vet ni vad jag stör mig på..? Tjockisar som går på ett pass men ger upp efter 5 sekunder på varje rörelse.

Kommer det in en riktigt stor människa på ett pass som verkligen ger allt så blir jag riktigt imponerad och ser att personen verkligen bestämt sig. Då tänker jag alltid att " fan vad bra, hon tar tag i träningen"

Men om man går dit flera gånger och ställer sig och vilar mot väggen var tionde sekund så har dem inte min support längre.

Har träffat en brud på träningen ett antal gånger nu som gör precis såhär. Jag menar ALLA klarar att stå i plankan i mer än 5 sekunder. Jag kan gå med på att hon började tycka att det var jobbigt efter 5 sekunder? men jag antar att hon bara var för bekväm av sig.

Jag som inte brukar göra armhävningar på träningen ligger inte och latar mig när alla andra gör det, jag gör en annan övning istället, vilket brukar bli plankan. Jag älskar plankan!

Usch, den här bilden var inte vacker.. borde byta


Kom hem från träningen för en stund sen och idag var jag verkligen helt slut. Så direkt efter träningen när jag visste att jag hade en halvtimmes promenad framför mig som dessutom är en enda lång seg uppförsbacke så svängde jag in på netto och köpte mig en redbull sugarfree. Hittade även ett nytt kvarg märke, så en burk av den och ett paket sockerfria tuggummin fick hänga med mig hem.

På vägen upp försökte jag hitta på flera ursäkter för att skippa step passet i eftermiddag. Men kom inte på någon bra alls, dessutom så känner jag mig piggare nu efter både redbull och pepsimax så jag sticker ner om drygt en timma igen. Dessutom är step riktigt kul så det vill jag inte missa!

Ska läsa era fina bloggar och sen läsa ett kapitel och testa kvargen innan jag drar mig.

Hoppas det går bra för er <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, stör mig också på det.. Visst att det är jobbigt men kämpa för fan!

2012-02-12 @ 15:54:31
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: dess

Åh lycka till med passen! Det är så himla kul och man blir så peppad av att träna med andra för man vill liksom inte ge upp före någon annan :D kram <3

2012-02-12 @ 16:21:14
URL: http://donteatthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0