V. 7

Inatt sov jag väldigt dåligt, förstår inte varför jag inte kunde somna egentligen, för kroppen var så otroligt trött.
Kom fram till att jag tränade ca 23-24 timmar förra veckan.
Inte konstigt att kroppen är trött.
Låg och spelade upp hela mitt liv i huvudet, började när jag gick på lågstadiet och gick sedan uppåt och försökte få med känslor och tankar från då. Jag vill vara liten igen.

Känns lite jobbigt att jag inte kommer att komma igång med träningen förrens efter 12 idag, men det får funka.

Igår på step passet insåg jag hur mycket jag hatar den spegelsalen vi är i. Jag ser helt jävla störd ut när jag tränar. Tur att andra salen inte har en enda spegel så jag inte behöver se mig själv.

Aja ska sra mig iväg strax så det kanske är bäst att ta på sig något.

Hoppas ni får en fin start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, jag har fobi för gym.. :/



Sv: Ah, jag såg det när jag klickade upp den i youtube, bra låt :)

Ja, ägg är så otroligt mättande och bra med proteiner! :D

2012-02-13 @ 09:31:58
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Tic Tac Toe

Åh jag hatar också spegelsalar! Försöker alltid att ignorera min egen spegelbild eller försöka att ställa mig så att jag inte ser mig själv. Speglarna förstör ju verkligen för man vill inte se hur fet man är eller hur dåligt man gör rörelserna. Förstår inte de som bara glor på sig själva hela tiden under ett pass....

2012-02-13 @ 10:25:40
URL: http://blueshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0