Mat och träning

Nyduschad - Check!

Känner mig väldigt trött i kroppen, men det är behagligt. Det är träningen som gjort sitt. Jag har insett att jag aldrig riktigt kan nöja mig med träningen.

Jag måste alltid ha mer. Anledningen till att jag inte har gått på tre pass på gymmet beror på att man bara får gå på två om dagen. Vettigt kanske, men jag är helt säker på att jag hade gjort det annars. Jag blir så peppad på pass.

Jag, syrran och pappa satt och snackade träning, kost och muskler tidigare idag. Vi alla är så olika med träningen. Eller det är dem mot mig. Syrran biffar som en galning på gymmet. Pappa har alltid bänkat och varit ordentligt vältränad..
.. och så har vi mig. Nemas styrka enbart kondition.
Därför blir jag så förvånad såfort jag ser att jag fått muskler, jag kollar ju bara efter tecken om att ha blivit lite smalare sen sist jag kollade.
Pappa häpnades faktiskt över mina lårmuskler idag. Först hade han det där uttrycket i ansiktet om att det var som alla andra hade men när han kände så fick han ett sånt förvånad ansiktsutryck. "OJ vilka muskler, men Sofie man måste ha fett på benen också, och du har inte ett gram fett"

Hmm,tack pappa men ljuger du alltid för mig eller? Nog har jag fett alltid, jag dör på allt fett längst upp vid låren, USCH!

Jag menar jag har fortfarade alldeles för mycket fett på kroppen, men jag märker att
endel omvandlats till muskler, antar att jag ska vara glad för det. Men..

..ALLT JAG VILL ÄR ATT FÅ VARA SMAL



Dagens mat: 1 burk vaniljkesella

Dagens träning: 2 timmars promenad, 1 spinpass, 1 medelpass


Lägger mig och läser nu, godnatt fina ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0