Dagen har gått bra i alla fall



Ätit idag:


Dagens träning:

2 timmar promenad
1 spin/medelpass
1 medel pass

Sov inte sådär särskilt mycket inatt vilket gör att jag är supermegatrött just nu. Har precis kollat på Notting hill och drömt mig bort i filmvärlden litegrann. Ibland kan drömmar vara helt underbara.

Gjorde en jobbig upptäckt i spegeln idag, det var längesen jag ställde mig i underkläder och verkligen studerade min kropp eftersom jag vet att jag gått upp och inte vill se hur jag ser ut.
Problemet nu är att bilden av mina lår inte vill ut ur huvudet. Bilden plågar mig verkligen, hur jag än gör kan jag inte sudda ut den där äckliga bilden, fast motiverad att kämpa blir jag ju.

En sak är säker, den där bilden ska inte få vara sanningen länge till. Jag tänker inte se ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0