Att inte räcka till

Ibland tar livet vändningar som man inte är beredd på och man blir bara tvungen att acceptera allt.
Ni vet när man blir av med något och helt plötsligt så inser man allt man blivit av med på kort tid och känner sig så ensam. Man inser hur begränsad man är och hur fast man är, för man kan inte göra det man alltid har gjort.

Jag grät av medlidande. Jag vill inte se dig ledsen <3

Fick inte lust till någonting, när man ser någon som hela tiden är så stark bryta ihop så inser man hur mycket det betyder.

Vill lägga mig under en filt och sova bort dagen. Får extrem ångest över att jag verkligen borde träna men inte har lust. Har aldrig haft sån ångest över att skippa träningen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0