Jobbiga tankar = En jävlig morgon = Bara sann fakta

Har insett att allt jag gör ALLTID bli totalt fail..

Ex:

Byter linje från omvårdnad till samhäll och går ett extra år i skolan för att sedan inse att det är inom vården jag vill jobba = det var totalt onödigt av mig.

Jag läser några kurser där jag får mvg av lärarna i betyg som jag sedan får veta att jag läst i onödan eftersom jag inte får använda dem betygen.. Fatta vad arg jag blev.

Jag bestämmer mig för att bli au pair och går ett halvår på ett dagis ett par timmar i veckan för att få bra kritik och ett omdöme för att kunna resa och utan en enda krona i ersättning. Blir istället utnyttjad att göra allt dem inte ville och fick inget betyg alls när jag gick därifrån.

grejer som inte har med maten att göra..


Tänk om dem hade delat ut lappar när man var liten om vad som skulle hända i framtiden. Typ

1. Ja när du blir stor kommer du bli modell i New York och leva livet
2. när du blir stor kommer du resa ett år innan du börjar plugga till läkare

När du blir stor S så kommer du få en ätstörning och bli allmänt dum i huvudet. Du kommer vilja lega under jord varje levande minut och fejkar leenden hit och dit medans du egentligen är ett vrak. Du kommer dissa dina vänner som tillslut inte orkar med dig längre och kommer bli helt ensam..


Har jag sagt att jag älskar mitt liv?...

Kommentarer
Postat av: drinkup

Det SUGER verkligen, helt ärligt, att allt måste gå åt helvete hela tiden och att allt ska vara så jävla orättvist, men that's life. så är det bara. dock är allt inte ett helvete, och det är viktigt att komma ihåg :) men jag förstår din frustration, har känt samma sak själv flera gånger. hoppas det känns bättre snart! <3

2012-04-15 @ 12:25:39
URL: http://drinkupbaby.blogg.se/
Postat av: l





skojar du att man känner igen sig? har hoppat av säkert femton universitetskurser och är fortfarande dum i huvudet och känslomässig som en fjortonåring, jävla skräpliv, haha

2012-04-15 @ 16:30:29
URL: http://http://lisalionheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0