-0,2kg

Bra att det går åt rätt håll igen, var lite orolig där ett tag.
Sitter nerbäddad i sängen och dricker morgonkaffet, har öppnat en pepsimax också och den är verkligen sjukt mycket godare än cola light.

Idag står jag i valet och kvalet av vad jag ska äta igen och helvete vilket jävla velande det är. Så mycket skönare när man väl bestämmer sig för att fasta.
Pga att jag haft en sån vecka så måste jag ju börja äta lite mindre och försiktigare så att jag inte går upp allt jag har gått ner, det vore ju förargligt.

Jag får se vad det blir i alla fall.

Jag tänkte snart dra iväg på ett lunch spinpass. Ska bli sjukt kul att ge gärnet på cykeln igen!


Kommentarer
Postat av: J

Svar: Åh ja det är då man inser hur sjukt det vi gör verkligen är. Man får ju någon sorts wake up-call ibland.



Vad skönt det lät med ett spinningpass. Skulle jag också vilja gå på nu. =)

2012-04-02 @ 23:09:01
URL: http://emptyispure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0