uppdrag granskning

Imorse velade vågen mellan 59.8 och 60 hela tiden och jag kom på att vågen jag har här inte visar udda tal så förmodligen ligger min vikt på 59.9kg nu. Men vill inte ta ut något i förskott så jag säger fortfarande 60 prick! men jag är riktigt glad nu i alla fall.

Jag har aldrig varit den som står i spegeln och granskar varje millimeter på min kropp, men den senaste veckan har jag verkligen gjort det och jag ser så mycket mer fett än vad jag någonsin gjort tidigare.. jag fattar inte varför egentligen för samtidigt ser jag att mina nyckelben är synligare än innan. Men usch asså.. jag är verkligen missnöjd mer hur min kropp ser ut. kan liksom hela tiden klämma på en massa fett.. Äckligt!


Ehhm...godmorgon på er, hoppas ni får en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0