tankar,ångest


blev riktigt sugen på cola light


Godmorgon

Igår hade jag sån jäkla ångest att jag inte trodde det var sant, jag mådde så jävla dåligt.
Jag tänkte på vad jag gör mot mig själv och hur jag behandlar mig själv, men jag kan inte sluta och jag vill inte sluta. Jag vill nå min målvikt precis som alla ni andra också kämpar för.

men jag trodde åtminstonne att jag hade någon typ av kontroll, igår ville jag inte hetsa och tänkte bara äta "säker" mat. men när jag sedan åt en pytteliten portion korvstroganoff och grönsaker så blev det så mycket på tallriken att jag direkt kände mig failad, jag hetsade och spydde upp allt istället.
Då var portionen ändå mindre än vad bebisar äter i princip.

Även om jag lyckas bli smal så kommer jag aldrig komma ifrån hetsätningsattacker, och det gör mig så ledsen, vill ju känna mig balanserad till slut och inte ha en massa bekymmer.

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Åh vad jag kände igen mig i det här inlägget.

2011-09-26 @ 17:54:02
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0