mina utmaningar

Ska strax hoppa in i duschen och fixa mig iordning tills ikväll. Drar till mamma sen, ska äta middag där. Känner att jag måste dit och vara med eftersom jag flyttat till pappas hus nu och inte träffar henne lika ofta, hmm jaa det är lite komplicerat i alla fall. men det bestämdes nyss vilket gör att jag sabbar min utmaningslista som jag håller på med.

ex de senaste dagarna: 13/9 - fasta
14/9 - träna 2h
15/9 - promenera 3h

och idag var tanken att bara äta frukt och gröt. detta gör att jag måste måla ett rött streck i min bok och det gillar jag INTE. Men o andra sidan ska dem äta kyckling och det är faktiskt bra mat trots allt.


Förresten, har ni testat vetemjölsgröt? Så sjuuuuuuuuuuukt jäkla gott med kanel på. Görs på mjölk vetemjöl och vaniljsocker = ja jag vet lite onyttigare än typ havregrynsgröt och det mättar inte lika länge, men den passar mig perfekt, älskar den verkligen mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0