Måndag

Sov till klockan 13.00 idag och är redan trött. Vet inte riktigt varför men hoppas jag kan somna i tid ikväll isåfall. Jag hatar att ligga sömnlös på nätterna, så jäkla tråkigt och frustrerande.

väntar på att maten ska bli färdig och jag o syrran hade precis en liten dust om ifall vi skulle ha pasta i tacogratängen. Hatar när hon alltid får sin vilja igenom och blir sån här viktigpetter typ.

" men hallå... du kan faktiskt pilla undan pastan, jag behöver mina kolhydrater..."

Vadå fetto liksom?!


Jag kan äta hur mycket kolhydrater som hälst om jag vet att jag kan spy upp det senare, men har jag tänkt behålla det så passar jag mig mycket mer. Antar att ni är likadana?

Kommentarer
Postat av: Storlek Medium

SV: tack så mycket :)



hon var min lärare när jag var 15. Hon hjälpte mig komma över min sociala fobi.. Eller den förbättrades i alla fall.



Som jag skrivit om så var hon otroligt snäll när vi först lärde känna varandra. Hon stöttade mig jättemycket och pushade mig till att göra mer saker. Det var sen när jag kom ner till ca 70 kg som hon förändrades. Det är svårt att bara säga hej då när vi gått igenom så mycket tillsammans även om hon nu har förändrats :/

2011-09-20 @ 13:53:11
URL: http://storlekmedium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0