joggat



Har ju totalvänt på dygnet så jag tänkte vända tillbaka det lite halvt. Vilket betyder att jag inte kunde somna inatt så jag väntar helt enkelt tills ikväll istället så somnar jag förmodligen tidigare.

Var i alla fall ute och sprang i ca 35 min i regn, men det duggade bara lite och jag stördes inte alls.
Idag ska jag försöka få lite gjort här hemma, städa undan lite, kanske plugga litegrann (blir troligtvis inte av) är så opepp på allt vad skola heter. USCH! vore annat om man kommit på vad man vill utbilda sig till, läste på högskolan och verkligen brann för det man valt.  I wish, men det känns så avlägset och Dessutom måste man ju ha behörighet från gymnasiet, såå jaa lång väg ändå..


Senaste två veckorna har jag spelat igenom gamla skivor som jag samlat på mig sen jag var liten och just nu diggar jag till Eva och Adams poolparty med markolio HAHA!! värt! tänkte att ni säkert ville veta.. tsss!

Kommentarer
Postat av: a

åh ja högskola är verkligen grymt. men du kommer dit du också. du fixar det!!! vad gör du imorgon förresten? kanske ses en stund på dagen? :)

2011-09-22 @ 12:07:43
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0