Hej



Tog mig visst en paus igen och är hemskt ledsen över det eftersom endel faktiskt undrat vart jag tagit vägen.. inte bra Sofie!

Så vad har hänt.. tjaa det vanliga, förutom att jag ligger på en lägre vikt än vad jag gjort på länge.
Jag har slutat att räkna kalorier, eller jag vet ju kalorierna i de flesta livsmedel och kolla upp ibland, men jag väger inte och mäter osv, och det har funkat riktigt bra faktiskt. Det blev enklare faktiskt eftersom jag inte känner mig failad om jag ligger en kalori över vad jag borde och börjar hetsa istället och sånt där trams..

Idag är de superfint väder och jag kan inte ens förmå mig till att gå ut. var ute och gick två timmar i förrgår och sedan 3 timmar igår och mina fötter blev helt förstörda.. kan inte ens gå normalt nu och det gör sviniiiigt ont. Tyvärr måste jag genomlida ett jobbpass ikväll och kan inte vara ledig eftersom chuckie kommer som dj och det kommer vara sjukt mycket folk ute.. jag dör!

Kommentarer
Postat av: a

skönt att du är tillbaka! ska vi ses någon gång nästa vecka? <3

2011-09-16 @ 19:25:54
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: danni

Bra att du är tillbaka ♥

2011-09-19 @ 00:56:25
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0