Asså... jag är störd, men det är vi alla

Vet ni vad jag tänkte när jag vaknade?!

tänkte att jaha eftersom jag inte kan träna måste jag fördriva tiden med något annat. jag får väl hetsa då.. det brukar döda tid och idag var jag inte ens sugen. asså inte alls. jag släpade mig ut för att köpa godis i princip. helt sjuuuukt!!!!

köpte mycket mindre godis än jag brukar och jag åt typ bara hälften. Käkade en tallrik med lasagnett också. Det var vad hetsen bestod av... dvs inte alls mycket. men det är uppspytt nu i alla fall. Vad fan ska jag göra nu? jag har så sjukt tråkigt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: a

åååh, hatar det där! när man äter bara för att man inte har något bättre för sig. helt sjukt beteende egentligen. det borde ju klassas som någon slags ätstörning? "det här är revolutionerande. allt ni hört om anorexi och bulimi är över. här är den nya störningen- TRISTESS-ÄTNING!" jag vet att iallafall jag kan klassas i den. haha.



ursäkta min otroligt råa, torra och inte alls roliga humor. hoppas allt är bra med dig, puss!

2011-09-18 @ 17:14:10
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: J

Förstår preciiis vad du menar. Det händer nästan alltid för mig att jag hetsäter i brist på annat att göra. Så frustrerande. Det känns som att man är en robot som styr stegen mot kylskåpet/affären automatiskt.

2011-09-18 @ 23:16:50
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: danni

jag tittar alltid på film eller sover när jag känner sådär.. ♥

2011-09-19 @ 13:29:11
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0