14.45

Godmorgon!

Yes jag vaknade nu. känns helt ok eftersom jag inte har några planer idag förutom jobb ikväll, men det ska nog gå bra.

Så vad händer?? min våg är snäll mot mig, däremot pendlar den 0,4kg upp och ner så den kan inte riktigt bestämma sig. Men om jag säger såhär... vågen är snäll även om det är det högsta av dem 4hg som den stannar på.

Sitter och smuttar på dagens frukost som består av en kopp kaffe, riktigt gott på morgonen, dessutom blir jag aldrig hungrig efter en kopp.

Jag hatar att jag inte kan gå ut och gå... har så jäkla ont i foten att de inte är sant och tar jag på mig skor så gör de bara ännu mer ont. Jag fattar inte hur det kunde bli så.. hade ju liksom träningskor på mig. usch! jag bara längtar tills det går över så att jag kan ge mig ut och gå igen.



Kommentarer
Postat av: J

Svar: Joo jag tror att de flesta känner igen sig på något sätt. I desperationen man känner kanske. Ne jag har ingen diagnos eftersom jag är livrädd för sjukvården men det här har pågått i så många år nu så det är så pass uppenbart vad det är.



Vad har du gjort med din fot förresten?

2011-09-17 @ 17:07:19
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: J

Aj det låter som att det gör fruktansvärt ont. Hoppasa tt det går över fort, försök unna dig att vila någon dag i alla fall. :O

2011-09-17 @ 18:43:52
URL: http://emptyispure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0