Don´t ask, you´re not gonna get the right answer



Jag tror att jag försöker dölja för mig själv hur dåligt jag egentligen mår. Jag försöker spela ett spel som jag vet att jag ändå inte kan vinna. Jag behöver ju inte låtsas för mig själv. Så varför gör jag det?!
Jag vill inte må dåligt, men jag vill inte heller visa mig glad och stark när jag inte är det.
Jag är trött på att mitt svar på den vanligaste frågan jag får alltid är " Ja jag mår bra, livet rullar på" där jag inte erkänner att jag faktiskt rullar ner för stupet.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra!

Dessutom är jag så less på att jag har haft ont i vänstra benhinnan under ett ganska lång tid men att det nu börjar göra ont konstant och är snart intill olidligt att stå ut med när jag tränar. Förmodligen inte bästa sättet att köra ett step pass idag då.. men skitsamma kör på idag också så får jag se om jag pausar med träningen ett par dagar nästa vecka. ska nog rådfråga min kära pappa vad han tycker.


Kommentarer
Postat av: a

du behöver inte låtsas. man orkar inte det. du märkte ju mitt breakdown sist... problemet är ju som du säger, att man inte vill erkänna att man mår dåligt. inte ens för sig själv. fast ibland kanske man måste våga visa sig svag. för att inte rulla ner för det där stupet. puss och kram på dig. <3

2011-10-03 @ 11:41:14
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0