som det ser ut i nuläget



Så.. vad vill jag ha sagt?

Jag har inte bloggat på ett tag, vilket brukar betyda att det gått dåligt med maten. Man vill inte känna sig svag och dum och man skäms, jo så är det nog. Jag har failat otroligt mycket sedan jag la av för ett par dagar sen.. men otroligt nog så ligger jag fortfarande på en relativt låg vikt. Jag vill ju inte säga att det är okej att hetsa liksom, men har ändå lärt mig hur det kan gå lite bättre.

Igår var jag hos skolsköterskan och jag visste väl att hon skulle väga mig igen, sa ju det. Hade gått ner nästa 3kg sen sist jag var där. Det tyckte hon inte alls var bra! tydligen såg hon det sa hon. borde frågat henne var det syns? för jag ser det då inte. Hon verkar väldigt mån om att hjälpa mig i alla fall.
Jag går jämt runt och tänker att jag kan sluta när jag vill och att jag är normal, men när hon sa att "om det var lättare att få tider så skulle jag ta med dig i bilen till sjukhuset direkt" så förstod jag ju att hon tycker att något är fel i alla fall..  då är jag inte fånig, eller?

Jag vill bara få in lite rutiner och bli av med mitt hetsbeteénde. Gå ner i vikt SKA jag fortfarande göra, jag är fan inte nöjd än. Fast det sa jag ju inte förstås!


Idag tog jag en fika med A och fick verkligen prata av mig, känns så skönt att vi hittat varandra. Vi gick i alla fall igenom stan tog en cola noll och snackade ett tag innan vi drog oss hemåt igen.

Det är verkligen höst nu, usch!! fast mysigt ändå, täna ljus och krypa under massa filtar. Jo det är mysfaktor<3

Maten har gått bra idag och jag är nöjd, som alltid när man inte gett kroppen tillräckligt mycket näring, det är fan då vi kan ta över världen, det känns så ibland..


Kommentarer
Postat av: a

skönt att det gick bra med maten! dagarna blir så mycket bättre då :)

2011-10-13 @ 09:00:27
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0