Rubrik

Dagen i Göteborg gick sådär, eller helt ok egentligen, eftersom att "hetsen" kom när vi åkte hem så kunde jag ändå göra mig av med allt innan det var försent. Så jag gick inte upp 1kg men 2hg i alla fall. INTE bra, men det får man väl räkna med nästan.

Idag är de superfint väder ute och jag har inte ens varit ute, jag orkar inte. Väntar på att börja jobba. Jag börjar tidigt.

Hade jag fått välja hade jag bara lagt mig i sängen och sovit mig igenom hela den här dagen. Min kropp känns slö,och hängig, jag har ont i magen och känner bara för att gråta. (vilket är högst ovanligt faktiskt) Jag önskar att jag kunde gråta mer än vad jag gör faktiskt, för ibland är det så skönt..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja men exakt. Så jobbigt.. men jag hoppas att det är fixat snarast! :)

2011-10-15 @ 18:09:01
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: a

sv: tack <3 och du får ha det så bra så länge, så hör jag av mig när jag kommer hem igen då ska vi allt testa på ett nytt fik tycker jag!!

2011-10-15 @ 21:27:37
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0