Höstväder och kaffemys

Kom nyss hem från stan. Träffade A och vi satte oss på mitt stammiscafé och tog en kaffe, precis vad som behövdes för att värma upp sig innan man skulle vandra hem i 45-50 min i kylan. Det är kallt nu asså!

Har ju som sagt inte sovit så mycket inatt så jag funderar på att göra mig iordning för sängen nu. Ska bli skönt att få sova.

Drar till Göteborg med vännerna imon och det ska bli supermysigt att gå runt på stan ett par timmar, men har otrolig ångest över all mat vi ska äta där. GALET! tidigare har det bara varit att acceptera. men jag kan inte det längre. Åhh jag mår dåligt!

Kommentarer
Postat av: ALICE

BRA blogg :)

2011-10-14 @ 11:56:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0