Hmm



Åt frukost som bestod av lätt yoggi med psylliumfrön och två flatbröd med lite philadelphia och skinka.
Har aldrig testat flatbröd innan, men jäklar vad goda dem var.

Drog mig neråt träningen sen och körde ytterligare ett medelpass på friskis. Kändes bara ok idag för hela min kropp bara kämpade emot och ville inte träna lika mycket som hjärnan ville tyvärr. Att gå hem sen för alla backar var skitjobbigt. Fattar inte riktigt, jag var ju tröttare idag trots att jag ätit frukost än vad jag har varit dem senaste dagarna när jag inte ätit något alls. Konstigt!

Sen fick jag min mens idag också, hade ju den för mindre än två veckor sen.. hur kommer det sig egentligen? någon som vet?

Stoppade nyss i mig sånt där wasa cream cheese knäckebröd, så jävla onödigt!!! men jag känner mig redan mycket piggare.

Kroppen har verkligen varit tung som bly idag.

Kommentarer
Postat av: J

hej!

vad roligt att du gillar min blogg :) det gör mig så glad att någon faktiskt uppskattar eller orkar läsa det jag skriver. Din blogg är också super!!

J

2011-10-22 @ 14:53:50
URL: http://thisonesforyouana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Okej, men om du är tjock så måste jag vara jättefet! :)



Duktigt av dig att träna ändå! :)

2011-10-22 @ 16:35:13
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: R & S

Min mens har också varit så att den har kommit igen på mindre än två veckor. Hade liksom mens tre gånger på en månad. Helt sjukt? I för sig så höll det inte så länge, 3-4 dagar bara, men ändå. :S

2011-10-22 @ 20:31:20
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0