early mornin



Jag är galet trött på mina sovtider, och jag vet att jag tjatar om det jämt. Men om jag somnar vid halv två så förväntar jag mig få sova ett par timmar innan jag vaknar.. men needå jag ska promt vakna 3 timmar senare och halvsova tills jag inte orkar ligga kvar längre..

Aja, tände i alla fall lite ljus i mitt rum som doftar.. ja vafan dem nu doftar, men gott är det. Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker vakna till liv såhär tidigt på morgonkvisten.

Känner mig fortfarande enorm trots att jag inte ätit på mer än 40 timmar och i vanliga fall brukar man ju åtminstonne känna sig lite plattare. Men men, är man fet som jag så tar det väl lite längre tid. Om det inte är så att jag skulle behöva mat före träningen idag, vilket jag inte behöver så kan jag likaväl strunta i att äta ikväll också, finns ingen poäng med att äta kl 17.00 om jag inte ska träna efter, så sent behöver jag ju ingen energi. hoppas på att få slockna efter idol ikväll.

Så jag siktar på att fasta idag också helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: skinnylove

vad kul att du gillar min nya kategori:)

2011-10-21 @ 08:38:38
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jo, det känns bra men failade igår :/



Vad duktig du är som har fastat så länge! Jag ska också fasta idag :)

2011-10-21 @ 11:03:57
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Ja, och trots att man egentligen lär sig, så faller man för mat-impulsen ändå.

Jag tycker personligen att ju längre jag fastar ju enklare blir det, men den första dagen är det lättast att häva i sig mat, kakor, godis, vad som helst egentligen, bara det går in i munnen och sväljs..

2011-10-21 @ 13:28:47
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0