Ångest och lite till ångest

Jag fick först ett telefonsamtal från min skolsköterska som berättade att jag hade fått en tid om ca 2 veckor hos en psykolog och hon undrade om jag hade fått någon kallelse. Jag sa att jag inte fått de men det var för att posten inte hade kommit än.
Min bror tog sedan in posten och jag var lite orolig för vad det skulle stå på kuvertet, ifall man kunde relatera till något. Trodde att det var från ungdomsmottagningen men tydligen ska jag upp till sjukhuset till psykiatriska kliniken istället. Tror att jag dör. Det blir inte bättre av att jag läste en artikel där det stod att psykologen jag ska ha medverkat i en föreläsning om fetma och ätstörningar. Det kanske är därför jag skickades dit? Jag är alldeles för fet helet enkelt.

Ne dags att göra något åt min jävla äckel kropp. Undra hur mycket jag lyckas gå ner på två veckor?

Ska köra hårdträning i alla fall.

Är däremot supertrött nu, ska bara städa mitt rum, säga till pappa att jag inte vill ha middag, det ska jag fan inte ha på hela veckan!!! fast det kan jag ju inte säga, jag får se till att vara ute den tiden på dagen och säga att jag åt med en kompis eller nåt..

Skäms ihjäl av att veta att när jag får post så sitter jag och hetsäter. jävla fetto!! Nu ska jag köra två otroligt bra veckor!! vill inte skämmas för mycket.

Kommentarer
Postat av: S

förstår din ångest. men du är stark. du fixar att gå ner några kilo på två veckor. hejar på dig <3

2011-10-19 @ 16:13:38
URL: http://berriedtreasureswirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0