Alltid ÄS

Kom precis hem, mina händer är blå och jag är dyngsur, det spöregnar ute ju.

Kompis har gett blod.
Jag har köpt två tröjor på stan
Har dessutom lånat två böcker på biblioteket. Äs relaterade ofc!

Vill byta ut min verklighet litegrann, fast å andra sidan antar jag att jag kommer känna igen mig för mycket i böckerna trots allt. Jaja

Köpte ett nytt te igår också. Äpple och kanel, luktar supergott och smakar nästan äppelpaj. Jag gillar smaken av äppelpaj men inte konsistensen av varma äpplen så de passar bra att bara dricka det.

Ne nu ska jag hoppa i myskläderna, vira in mig i en filt och läsa.

Kommentarer
Postat av: skinnylove

jag känner samma sak! Men det sitter tyvärr på hjärnan, så vi kan motstå & jag måste fan göra det! stay trong! xx

2011-10-18 @ 17:12:29
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: a

vilka böcker lånade du? åh, te är ju så underbart mysigt såhär på hösten!

2011-10-19 @ 22:09:52
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0