Äckligt!

Såå, jag har sålänge jag kan minnas haft svårt att sova och inatt gick det inte alls, så vad sysslade jag med? jo vid halv tre på natten hade jag kalas med mig själv i köket, ååh jag bara älskar när det händer, gör inte ni det? ni vet när man proppar i sig hur mycket som helst trots att man faktiskt är nöjd, när man äter och äter och känner sig sådär superfräsch.

Nee det är inte kul längre, varför kan jag inte bara få slippa det här? Varför kan jag inte bara bestämma mig. satan!

Jag skäms för att skriva att jag misslyckas hela tiden, men nu tänker jag göra det. Tänker inte sluta blogga för att det går kasst för mig, det är ju då man behöver det.

borde ta en promenad, men när man sitter och fryser inomhus så är man inte speciellt sugen på att gå ut.

Kommentarer
Postat av: a

det gör inget. du är bra ändå <3

2011-10-13 @ 13:58:11
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0