This is what you need



Jag höll min fasta igår trots allt. Bra S

Jaja var ju hos psykologen igår igen.. vad skumt de kändes att vara där så sent asså, alla dörrar var låsta och jag kände att när som helst kommer säkert någon psykopat och mördar mig... men jag lever fortfarande tyvärr

Ett tag blev jag så jävla irriterad på henne, de var precis i början av samtalet då jag kände att vad fan gör jag här. Satt och tänkte en massa elaka svar i huvudet men svarade såklart något annat än precis de jag tänkte för annars hade hon nog inte blivit så glad.

Men jag blir så jävla arg när hon säger typ såhär. "Jaa du måste ju välja om du vill vara den här anorektiska tjejen eller en mer hälsosam person som tar hand om sig"

Kan hon sluta kalla mig anorektiker liksom? jag är INTE anorektiker!!! Jag är fet! fet fet fet

Vi snackade mycket för och nackdelar med båda sidorna också, ätstörningen och en sund livstil.

Vet ni vad hon säger sen.. Joo jag vet ju vem din pappa är, om han ringer ska jag säga att du går här då?
Kärringjävel vad ihelvete säger du... jag hatar att varenda jävla vårdjävel känner igen mig bara för att jag ska ha samma efternamn som min pappa ÅÅÅÅÅHHH
Men nej! Hon ska blankt neka. Stackars pappa, han har fått en helt störd dotter som går bakom ryggen på honom, ljuger och får honom att känna sig otillräcklig ibland, och så får hans "kollegor" veta mer än han gör. Jag är en hemsk människa!


Har legat och vänt och vridit på mig i sängen hela natten, har verkligen inte sovit bra alls. Vaknade för en timma sen och kan inte somna om nu. Jag får ta och sova efter mötet med skolsköterskan idag då. Sen inatt sticker jag och brorsan iväg på spontantripp till Finland och smockar i oss julbord.. kommer gå upp flera kilon och paja, min nya vikt som idag var ännu lägre. Dumma Dumma dig Sofie


Kommentarer
Postat av: My

Men hon har ju tysnadsplikt, så hon får inte säga något alls ju!? :S

2011-11-18 @ 10:29:25
URL: http://dusagerattdualskarmig.blogg.se/
Postat av: Little J

Meh, hur tänker hon då eller? Klart hon inte får säga nått!!! Pucko..



Du kommer inte gå upp flera kilo! <3

2011-11-18 @ 16:47:34
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Elle

Är du tvingad att gå hos psykolog? Kram

2011-11-18 @ 17:46:04
URL: http://perfectly.webblogg.se/
Postat av: svårt

Jag tål inte heller vårdare. De ska jämt behandla en som ett barn!

2011-11-18 @ 20:02:11
URL: http://igen.blogg.se/
Postat av: Silverglitter

"Satt och tänkte en massa elaka svar i huvudet men svarade såklart något annat än precis de jag tänkte för annars hade hon nog inte blivit så glad." Så brukar jag också känna mig hos psykologer :(

2011-11-21 @ 17:59:47
URL: http://silverglittrande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0