summa sumarium


Angående bilden så är det ett väldigt vanligt förekommande i min familj


Idag då va har jag ätit mer än jag hade planerat.. jag har ätit en pepparkaka. hmm jag får faktiskt acceptera det. Klart jag är arg på mig själv att jag inte fastade, men en pepparkaka innehåller inte många kalorier.

Dessutom har jag kört
* 1puls/medelpass
* 1 danspass
* 2h promenad

Har faktiskt ganska bra kontroll på min träning trots allt. Ligger på en massa minus idag om man ska se det så, men jag tror att jag är ganska vätskesvullen också. därav samlar jag på mig en massa och går inte ner i vikt. Attans

Ska läsa era bloggar och sen lägga mig och läsa en stund tror jag. Imorgon väntar ytterligare två pass, varav ett är med en av mina favoritledare. Så det ska bli kul. Men så blir det middag hos mamma också (inte riktigt lika kul..) sen blir det ytterligare ett pass på kvällen med en kompis innan vi drar hem till mig och har filmkväll.

Kommer bli en supertisdag i hope!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Jo, jag känner att det kommer bli en hel del ätande. Jag är ju en sucker för choklad och detta är verkligen chokladens tid...

2011-11-21 @ 22:42:24
URL: http://blifintsmal.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Sv: Jo det är sant. =) När man har ÄS är det så lätt hänt att man blir liet "hetsig" och stressad så lite avslappning behövs nog alltid.



O den där pepparkakan behöver du inte oroa dig för. :) Tycker att du är sjukt stark som tränat på så bra idag.

2011-11-21 @ 23:37:47
Postat av: R & S

sv: Haha, eller hur! Nej men dom vi har köpt just nu är några från Lindth (?) karamellsmak och tre stycken vitchoklader (en med mousse sak..). Från marabou har vi köpt laktrissmak, maräng med nöt, mint, mörk, polka, helnöt, gräddnaugat (kan inte stava det), en annan nötchoklad.. Hm, några till också men kommer inte ihåg just nu.

Andra choklader vi har köpt är low carb choklad med nötter och äcklig ikea choklad. :)

Ska köpa mera marabou, älskar att plocka åt mig massor av choklader i affären även om det är pinsamt när man köper 13 chokladkakor på en gång, haha. Det är sjukt mkt pengar på choklad när man lägger ihop det..

2011-11-22 @ 04:32:02
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: J

Håll dig stark och lyssna inte på deras kritiska kommentarer, fokusera på VAD DU VILL och VAD DU TYCKER!! Kraam

J

2011-11-22 @ 10:02:18
URL: http://thisonesforyouana.blogg.se/
Postat av: Blondie

Pepparkakor är så sjukt gott :') En av mina stora synder... skulle kunna äta en miljon ungefär...

2011-11-22 @ 21:48:55
URL: http://withoutcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0