Ni alla är så fina<3



Vill först och främst tacka för alla gratulationer jag fick igår, ni är så fina <3

Gårdagen var mysig även om det osade lite misslyckanden över dagen, men jag får väl försöka förlåta mig själv och gå vidare på en bättre dag matmässigt idag.

Jag träffade även A en stund på kvällen som grattade mig och hade köpt ett roligt kort med choklad på (haha) och boken "hungerflickan" Jag letade faktiskt som en galning efter den boken på biblioteket sist men hittade den aldrig. TACK A <3

När jag får en sån typ av bok så vill jag alltid lägga mig med den direkt och läsa, men jag är tvungen att låta den stå och vänta tills imonkväll då allt plugg är över.

Så som sagt, dags att begrava sig, och om jag har sagt begrava mig bland plugg innan så är det inget mot vad jag ska göra nu... så jävla tråkigt. Längtar till träningen ikväll istället.

hoppas ni får en roligare morgon än jag!

Kommentarer
Postat av: J

sv: jag ger upp

jag har ingen aning om värdena egentligen försämras så snabbt men det är väl bara en anledning jag ger mig själv till att inte sköta mig med maten...

2011-11-08 @ 17:06:38
URL: http://thisonesforyouana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0