...lgkFWHGEAIUFVGH



Idag har jag en sån där dag då jag bara vill gråta. Jag orkar ingenting, jag är lättirriterad och tårarna bränner bakom ögonlocken hela tiden. Dem väntar bara på att någon ska säga något som ska få dem att falla. Jag är känslig nu.

Min kropp är så lam och så tung och det är tungt att andas, Har ju faktiskt inte ätit så mycket på hela veckan och tränat en hel del.

Jag är sur på pappa för han dum i huvudet!! och om han säger ett ord till, vad som helst så kommer jag få ett mega ubrott på honom. Nu dampar datorn också... måste nog slå lite på den med!!!! Asså jag är bara så jävla irriterad. Dessutom har jag träningskläder på mig som sitter jävligt fult och skär in i rumpan så jag måste dra i dem hela tiden. Allt är helt fel idag!

Insåg att jag hinner gå på step passet idag trots allt, trodde att jag skulle missa det.. kommer säkert gå jättebra, jag som knappt orkar ta mig upp ur sängen idag. Svimmar jag så får jag väl göra det.

JÄVLA SÖNDAG!!!

Kommentarer
Postat av: WB

Känner igen känslan.

Hoppas du blir mer psykiskt stabil snart. Skickar en tanke som jag så ofta gör! :)



Kram <3

2011-11-06 @ 17:05:05
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: wallish

SV: Sibutramin! :)

2011-11-06 @ 17:47:12
URL: http://wallish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0