Laddad dag

Maten har gått bra idag också, bara liiite ångest.

Intag:
1 glas saft
1 bulle
1 burk lätt kesella
1/2burk vaniljkesella den feta (jävla tjockis)


Träning:
1h promenad
1 medelpass
1 afro danspass


Borde kännas okej, men ändå så känns det lite jobbigt. Eller jag vet inte, men jag är liksom inte riktigt nöjd med dagen. Har ju pluggat också så jag fattar inte riktigt. tror att det är vaniljkesellan som ger mig ångest idag, konstigt att det inte är bullen.. hmm ( fast det är typ inget socker alls i dem bullarna vi bakade)

Bullbaket gick faktiskt riktigt bra. Jag var ju bra på att baka bullar, har nästan aldrig gjort de och varnade mormor om det innan jag började, ifall dem skulle bli äckliga liksom

Jaja, imorgon ska jag upp tidigt för då ska jag på en kurs mellan 9-13 och sen ska jag väl träna också. Ska kanske leta present till mig själv med pappa också imon HAHA känns ju bra.

Ojj vad jag har ljugit om maten dem senaste dagarna, brukar inte behöva ljuga så mycket

Igår "åt jag" en subwaymacka på vägen från träningen
och idag käkade jag och A på mcdonalds..

Bara lite dåligt samvete för det också kanske. Hatar att ljuga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0