hej hej hemskt mycket hej

Idag har jag tagit det lugnt med träningen faktiskt. Kändes som om det var dags för kroppen att få återhämta sig lite. Men en promenad på en timma har det i alla fall blivit och så lite fasta på det = en bra dag!

Jag har stått stilla i vikt så jävla länge nu att jag börjar bli flyförbannad. Så nu ska jag verkligen försöka vara duktig, dricka mina två liter vatten om dagen och försöka att inte väga mig förens på måndag. Då bara måste jag har gått ner åtminstone lite.

Idag träffade jag äntligen A igen. Det var sjukt längesen faktiskt och jag har verkligen saknat henne. Hon får mig alltid på så mycket bättre humör. Hon behöver egentligen inte ens säga något, bara finnas där så känns det bättre och jag känner mig inte lika ensam. Hon är bäst helt enkelt <3

Ska ta och kolla lite dokumentärer tror jag och läsa lite innan jag släcker lampan. För trots att jag inte vaknade förens efter 11 idag och klockan inte ens är 20.00 än så är jag så sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: WB

Åh ja, men vi kommer fixa det!! -5 kilo om en månad.. Det klarat vi nog. :)



Hur gick fastan idag och hur mår du? Kram!

2011-11-24 @ 20:25:30
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: WB

Duktig tjej! Jodå, fixade fastan. Fastat vidare imorgon. År du på? Kram!

2011-11-24 @ 20:58:51
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: J

hur gick fastan?? Ett tips för att vikten ska gå ner är att sova, dricka vatten och bara ta det lugnt. inga hetsattacker och små steg i taget. Du ligger nog på en vikt-tröskel nu som du snart passerar när kroppen har vant sig med vikten. Det ät när du ligger på en vikt länge som du vet att det verkligen är det du väger, annars är det bara vattenvikt etc.

Sv: jag älskar också nyckelben. såg du bilden jag lade upp på mig själv för ett par veckor sedan?

Kraam!!

J

2011-11-24 @ 22:06:27
URL: http://thisonesforyouana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0