FEGIS

Idag har jag varit världens största tönt!

Jag har ringt återbud till psykologen bara för att jag typ avskyr henne, för att hon ska jävlas med att väga mig varenda jävla gång (fattar hon inte att sånt triggar och ger ångest?)

Men jag bad dem ändå att skicka en ny tid, hoppas det dröjer typ efter jul... aja nee dax att slänga av sig extra vikten som jag fortfarande går och bär på kanske? Är så otroligt jävla trött på att jag nödvändigt skulle vräka i mig en massa skit på båten.

Men om jag håller mig under åtminstone typ 500 kalorier om dagen så blir väl det bra? eller ääh det blir som det blir. Jag har ju faktiskt lyckats gå ner i vikt innan utan att egentligen planera  en massa och dessutom trots att jag har fikat och grejer..


Jag har ju faktiskt hållt undan lite vad jag har ätit i bloggen, inte skrivit ut det lika ofta längre. Det var någon som undrade hur jag har gjort när jag tappat som mest i vikt och ska jag vara helt ärlig så har jag ätit ren skit typ bullar, kex fast även endel kesella. Fast i små mängder.

Man kan faktiskt äta precis vad som helst för att gå ner i vikt, det handlar bara om mängden!

sen tränar jag ju minst två timmar om dagen och den här veckan har jag är jag redan uppe i 8 timmar och då har jag inte ens tränat idag än.. men det är ju en annan femma.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Shit, hur orkar du träna så mycket?! :o

Jag är glad för att jag nyss tränat spinning i en timme typ, det är mitt första pass denna veckan. x)

2011-11-23 @ 21:23:24
URL: http://blifintsmal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0