En tisdag - en bra sådan



In:
1 burk blandad kesella + en ask läkerol (brukar inte räkna det annars)

ut:
1h promenad
1 medelpass

Medelpasset idag var hemskt.. för de var en hel skolklass som skulle in och vara med på samma jympa, typ testomgång för dem och dem bara skrattade och fånade sig och ville bara ha det överstökat typ. Så jävla irriterande var det!

Kom hem och insåg att jag inte orkade dra ner på ytterligare ett pass idag. Hoppade in i duschen istället satte på mig pyamasen redan vid 16.00 och satte mig i soffan till en julfilm. så himla mysigt <3

Idag har jag hällt i mig en stooor kopp kaffe för att få igång magen, men det funkade inte så jag la psylliumfrön i ett glas vatten och klunkade ( så jävla äckligt ) men fick ingen respons på det heller så då slukade jag en ask läkerol och fortfarande har inget hänt... Magen är alltså fortfarande svullen men jag börjar tappa lite vätska nu i alla fall. Har ju samlat på mig under två dygn nu.. inte så konstigt egentligen efter all hets som varit. Vill att magen ska bli platt igen. Men den är på god väg i alla fall hoppas jag. snart så.. snart.

TIPS: Om ni tror att ni ska börja hetsa eller nåt så blötlägg psylliumfrön som får svälla till en gelémassa och drick sedan upp den, du blir mätt och halvt illamående (är konstaterat) och kommer inte bli sugen på något alls efter det.

Imorgon är det psykologfan! Shit har ju inte ens gjort uppgiften hon gav mig.. borde göra den nu. och hon ska INTE väga mig imon!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Hoppas på att hon inte är så störd imorgon!Lycka till!

2011-11-29 @ 20:59:53
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, men jag är inte lika duktig som du när det gäller träning :) <3



Psylliumfrön är jättebra tips om man vill hetsa, fy fan vad äckligt!

Gällande din mage, det kan ta några timmar innan det kommer igång :) <3

2011-11-29 @ 21:57:23
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Alice

Magnesium kan hjälpa om du är förstoppad, värt ett försökt!



Och psykologen kan inte tvinga dig att väga dig mot din vilja, sålänge de inte har en fullmakt eller så. ;)



Sv: Hihi, jag älskar ljus och mys! Tyvärr går det en förfärlig mängd, och dem jag köpte för några veckor är redan slut. I alla fall mina favoriter. x)



Nej, jag äter inga kakor eller onyttigheter. Det är helt uteslutet för mig, och jag saknar det inte ens. Men jag tror att en sötsak då och då är tillåtet, det är bara så att det inte behövs för mig. ^^

2011-11-29 @ 21:59:56
URL: http://kampflicka.blogg.se/
Postat av: Little J

Blandar du kesella och läkerol?!

Hur gör du då? Är det gott? Vilken smak? Nyfiken ^^

2011-11-30 @ 14:22:48
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0